سفارشات خود را برای  بالا 100 هزار تومان را با پیک رایگان تجربه کنید

خرید توت فرنگی

خرید توت فرنگی یکی از مواردی است که می توانید برای انجام آن می توانید به فروشگاه های میوه مراجعه کنید و البته برخی از فروشگاه های آنلاین معتبر نیز فروش توت فرنگی را انجام می دهند. شاید دسترسی به بازارهای روز نیز داشته باشید که البته بیشتر این بازارها از صبح زود تا قبل از ظهر باز هستند و قیمت میوه ها در آن ها نسبت به مغازه های میوه فروشی ارزانتر است. برخی از فروشگاه های اینترنتی نیز که گفته شد، این محصول را با قیمت ارزان به فروش می رسانند و امکان خرید عمد از آن ها امکان پذیر است.

توت فرنگی میوه ای خوش طعم است که در دنیا به عنوان میوه ای پرطرفدار شناخته می شود. این میوه در اواخر بهار می رسد و سرشار از مواد مغذی بوده که در حال حاضر گلخانه های زیادی مشغول به کشت توت فرنگی هستند که کشت این میوه در گلخانه فقط مختص فصل بهار نیست. این میوه دارای خواص زیادی چه برای بدن و چه پوست دارد، تنظیم میزان قند خون و افزایش سیستم ایمنی بدن از خواص بی نظیر این محصول است. البته برخی از پزشکان استفاده از توت فرنگی را برای بیماری قلب مناسب می دانند. چرا که آنت اکسیدان های موجود در این میوه برای سلامت قلب مفید است.

 

خرید توت فرنگی

قیمت توت فرنگی

قیمت به فاکتور ها و موارد خیلی زیادی بستگی دارد که این موارد از نوع محصول، اندازه و رنگ گرفته تا حجم سفارش را شامل می شود. البته قیمت توت فرنگی به فروشنده آن نیز بستگی دارد که برخی از فروشندگان، محصول را با قیمت مناسب تری به بازار عرضه می کنند. برای اطلاع از قیمت به روز این محصول می توانید از همین صفح چک کنید یا به میوه فروشی ها مراجعه کنید.

اطلاعات کاملتری درباره خرید توت فرنگی

توت فرنگی گیاهی دائمی که به طور میانگین بین 3 تا 5 سال عمر می کند و این محصول در ابتدا به شکل امروزی نبود. در قرن 14 در کشور فرانسه توت فرنگی وحشی از جنگل به زمین های کشاورزی منتقل شد که از آن موقع به بعد تغییراتی در ساختار این گیاه شکل گرفت. این میوه یکی از منابع ارزشمند و غنی از ترکیبات آنتی اکسیدان، اسید های آلی، ویتامین ث و مواد معدنی است.

کارتن توت فرنگی مدل 1

تماس بگیرید
  • نوع محصول: کارتون
  • کاربرد: برای بسته بندی توت فرنگی
  • در سایز و ابعاد مختلف

ظرف توت فرنگی مدل 1

تماس بگیرید
  • نوع محصول: ظرف
  • کاربرد: مناسب برای توت فرنگی
  • در سایز ها و ابعاد مختلف

برای رفتن به صفحه فروشگاه، مراجعه کنید با صفحه: فروشگاه

ارزش غذایی توت فرنگی

توت فرنگی داری ارزش غذایی زیادی است . یک عدد از آن حاوی ۵.۴ کالری و ۱.۲ گرم کربوهیدرات است. در ادامه مطابق جدول زیر ارزش غذایی این محصول را مشاهده می کنید.

ارزش غذایی یک عدد توت فرنگی بزرگ (18 گرمی)

ویتامین 

مقدار

چربی

0.1 گرم

سدیم

0.2 گرم

پتاسیم

27.5 میلی گرم

فیبر

0.4 گرم

قند

0.9 گرم

پروتئین

0.1 گرم

ویتامین C

17 میلی گرم

نیاسین

0.077 گرم

ویتامین K

0.44 میکرو گرم

ویتامین E

0.058 میلی گرم

خواص توت فرنگی

خواص توت فرنگی زیاد است که شاید ندانید که این گیاه چه خواص زیادی برای سلامتی و پوست بدن شما دارد. به دلیل ظاهر زیبایی و طعم خوبی که دارد توانسته طرفداران زیادی را پیدا کند و بسیاری از این طرفداران، کودکان هستند. در ادامه برخی از خواص را برای شما توضیح می دهیم که دلیلی برای خرید توت فرنگی داشته باشید.

-توت فرنگی برای تنظیم میزان قند خون

توت فرنگی دارای موادی است که همراه با آنتی اکسیدان های دیگر به کاهش هضم غذاهای نشاسته ای کمک کرده و البته  افزایش سطح قند خون را پس از خوردن غذای نشاسته ای کنترل می کند. این گیاه به افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک کرده تا سطح قند خون آن ها کنترل شود. در نتیجه برای قند خون مناسب است.

-توت فرنگی در کاهش چاقی

آنتی‌اکسیدان موجود در توت فرنگی برای کاهش وزن سریع مناسب است یک ماده کم کالری است و سرشار از الیاف که با خوردن چند عدد از آن احساس سیری می‌کنید و این ماده برای افرادی که غذای رژیمی دارند توصیه می‌گردد.

 

-توت فرنگی برای کبد چرب

توت فرنگی فواید زیادی دارد که یکی از آن ها برای کبد چرب است. اسیدهای طبیعی که در این میوه وجود دارد به محافظت از کبد کمک می کند. در ضمن توت فرنگی از تجمع سموم و مواد زائد در بدن جلوگیری می کند. با موارد گفته شده در بالا ارزش این میوه را چند برابر کرده و دلیل زیادی برای خرید توت فرنگی ایجاد می کند.

– کاهش ابتلا به سکته مغزی

توت فرنگی به علت داشتن آنتی اکسدان قوی انتوسیانین‌ها و فیتوشیمیکاین‌ها به سلامت قلب کمک کی کند. مواد موجود در آن می تواند التهابات را کاهش داده و فشار خون را نیز کنترل کند و در نتیجه باعث کاهش بیماری های قلبی شود.

 

خرید آنلاین توت فرنگی

برای خرید آنلاین توت فرنگی می توانید به سایت های معتبری که وجود دارند مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید. برخی از این سایت ها قوانین خاصی برای خرید و ثبت سفارش دارند. سعی کنید قبل از خرید توت فرنگی، نوع و قیمت را بررسی کنید تا با مشکلی مواجه نشوید. یکی دیگر از موارد مهم، نحوه ارسال محصول است که چنانچه زمان ارسال طولانی شود، محصول کیفیت خود را از دست می دهد.

سخن پایانی

در این صفحه از خرید توت فرنگی سعی شد محصولی توت فرنگ به شما معرفی شود و همینطور اطلاعات کاملی درباره این محصول به شما ارائه شود. محصول و محتوای جدید در این صفحه اضافه و بروزرسانی خواهد شد.

امکان خرید حضوری هست؟

بله، شما می توانید حضوری خرید خود را انجام دهید. آدرس شرکت تعاونی در بخش تماس با ما موجود است.

هزینه ارسال و انتقال محصول من چقدر است ؟

تمامی هزینه های مربوط به ارسال سفارش به صورت پس کرایه بوده و با تیپاکس ارسال می گردد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد.

دیدگاهی در مورد “خرید توت فرنگی

  1. محمدی گفت:

    سلام، ممنون بابت مطلب خوبتون درباره خرید توت فرنگی

    1. manager گفت:

      سلام ، موفق باشید

  2. Amirali گفت:

    سلام میتونم حضوری بیام واسه خرید توت فرنگی ؟

  3. sahar گفت:

    توت فرنگی یکی از میوه های خوشمزه هستش مخصوصا اگه روی کیک تولد باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
فروشگاه